نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2664
-
الف
+

کارگردان سریال «پایتخت» به جنجال های پیرامون حذف کرکتر «بابا پنجعلی» واکنش نشان داد

«سیروس مقدم» کارگردان «پایتخت» از دلایل حذف «علیرضا خمسه» در فصل جدید این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم2، «سیروس مقدم» امروز نهم ماه اسد در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی درباره «پایتخت ۶» و جزئیات این سریال توضیحاتی را ارائه کرد.

او گفت: کرکترهای سریال پایتخت برای نویسنده ها و آقای محسن تنابنده شناخته شده اند و هر لحظه می دانند این کرکترها در قصه چه واکنشی نسبت به اتفاقات باید داشته باشند.

کارگردان «پایتخت» درباره حذف باباپنجعلی گفت: حذف او به امروز و دیروز ربطی ندارد وقتی سریال تمام شد هم من و هم تنابنده اعلام کردیم که به نظر می رسد ظرفیت این کرکتر به پایان رسیده است و  باید راه دیگری برای حضور او داشته باشیم که  پیشنهاد محسن تنابنده این بود که به روح تبدیل شده و هرازگاهی به قصه وارد شود و یا نفر دیگری اضافه شود که کار پنجعلی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: تا حدود دو ماه پیش که  ساخت «پایتخت 6» قطعی شد این تصمیم ما هم جدی شد و بانو «الهام غفوری» نویسنده سریال حتی با علیرضا خمسه هم صحبت کرده بود که به دنبال بازیگران جدید هستند.

سیروس مقدم درباره اینکه علیرضا خمسه در برخی رسانه ها اعلام کرده که از این تغییر بی خبر بوده است، گفت: درست است ما رسمی و قانونی به او خبر نداده بودیم و شاید در این زمینه حق با او باشد ولی در جلسات دیگری صحبت هایی با حضور او انجام شده بود که مدیر تولید و خود من حضور داشتیم.

مقدم در بخش دیگر صحبت هایش درباره نحوه بازگشت کرکتر «بهبود» با بازی «مهران احمدی» نیز یادآور شد: در قسمت قبلی ما اعلام کردیم بهبود سارس گرفته و به آفریقا رفته است و حین  پرورش فیل فوت کرده و جسد او را آتش زده اند اما او برمی گردد و چگونگی برگشتن او هم بامزه است. یکی از من پرسید قرار است برای این فصل به آفریقا برویم اما من به او گفتم که آفریقا را به سریال می آوریم و قصه جذابی دارد که خود بهبود هم در آن هست و روح نیست.

این کارگردان در پایان درباره زمان شروع تولید سریال نیز اعلام کرد: متن های سریال در حال نوشته شدن است و من اکنون مصروف بازخوانی قسمت دوم هستم. اوایل ماه قوس فلمبرداری را شروع می کنیم و از ۱۵ - ۲۰ روز قبل دیدن لوکیشن ها و پیش تولید را خواهیم داشت.

وی درپایان گفت: ضمن اینکه ممکن است کرکتر سن بالایی را وارد قصه کنیم تا کهنسالان هم از ما راضی باشند اما بازیگر این کرکتر هنوز مشخص نشده است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

ویدئو کامل مصاحبه بانو «نیلوفر رجایی فر»

اختصاصی/«نیلوفر رجایی فر»: نمی دانستم که قرار است نقش یک زن داعشی را بازی کنم

«نیلوفر رجایی فر»: بازیگر نقش «الیزابت» در سریال پایتخت : از بمب گذاری داعش جان سالم به در بردم

«پایتخت 5» پربیننده ترین سریال از نگاه بینندگان آی فیلم2 شد

افغانستانی ها از «پایتخت 5» گفتند

خداحافظی باباپنجعلی از «پایتخت»/ مهران احمدی دوباره بازمی‌گردد!

ب م

نظر شما
ارسال نظر